,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> ,blog.dnevnik.hr/zizimars14" />

GARDALAND
Gardaland

29.08.2007.

Pozdravcic svima....

Eto, ne pisah neko dulje vrijeme...
Ali vas zato ceka fini podulji postic s dosta slika Smajlitsch

Naime, dragi i ja smo ovaj vikend bili u Gardalandu :)

Bilo je fantasticno.. Izuzevsi sitnicu da nas je agencija preko koje smo isli zeznula na kvadrat... A rijec je o vjerovali ili ne, INTEGRALU...
No slijedi cijela pricica.... :)


Dragi i ja dulje vrijeme vec planiramo otic u Gardaland, no nikako se nismo mogli dogovorit..... No kako je doslo ljeto, ami nigdje nismo otisli, dogovorili smo se da bar odemo u Gardaland..... I nasli smo u Integralu aranzman, dva dana, koji ukljucuje odlazak u nekakav Safari Park i Gardaland...
Uglavnom, zvucalo je super.. (dobro, osim sto nude 'IZLET U GARDALAND' - a cijene za to nisu ukljucene, no ajde, nek im bude :)... )
I tako mi davili ljude koje znamo da idu s nama, no ljudi su ili bez love, ili im se nejde, sta ti ja znam, pa mi fino otisli sami Smajlitsch
Dosli u Integral, teta nam prodala karte, sve divno fino, i kretali smo u subotu u 6:00h
Svaki od nas uzeo ruksak, nismo trebali puno nosit, jer je bilo jedno nocenje samo...

Dodjemo na autobusni, nadjemo bus, ukrcamo se, fino krenemo....
Gledali dragi i ja na netu kolko nama treba do tamo, raspitala se ja.. Uglavnom, racunali smo na nekih 7 sati putovanja.... Da bi nam tetica u busu (voditeljica) rekla da racunaju na nekih 9 sati voznje busom.. Rekoh WTF??!!?? Ali ajde, ko zna sta su oni sve uracunali taj put, zdrzat cu tih 2 sata....

No, naravno, dragi i ja smo takve srece, da smo mi umjesto 9 sati, putovali skoro 14 sati????!!!!
Da, dobro ste procitali, 14 sati do tamo....
Uglavnom...
Vozac busa i voditeljica su se izgubili do ovog Safari Parka.... Da, izgubili, nisu znali doc tamo.. Tako da smo se skoro 2 sata vrtili po okolnim mjestima trazeci park.. Ljudi su ludili, zivcanili..... Pred safari park smo stigli u pola 6..
O vidi iznenadjenja, nisu nas pustili unutra.. Zasto? Zato sto se park zatvara u 6 sati...
REKOH KOJI K*****
Ljudi su poceli urlat, svadjat se... Opci kaos je nastao..
Naime, isla su dva busa, mi smo bili u busu 2.. Bus 1 je stigao u safari park, i ti ljudi su dobili ono sto su platili... U nasem busu su bili ljudi koji su uglavnom ludili zbog toga sto su skuzili da cemo kasnit, zamolili voditeljicu da ni nejdemo do safari parka jer ionako necemo stic, nego da odemo drito do hotela da ne putujemo vise tolko.. Dosta nam je bilo voznje vise...
No, zena se nije dala, i tvrdila je ljudima da ce safari park nas pustit unutra nakon radnog vremena jer je takav dogovor.. Naravno, jos jedna laz..... Nevjerojatno....
Kada smo se konacno sparkirali kod safari parka, morali smo cekat ovaj prvi bus, jer je kao bio dogovor da svi idu skupa....
Eto, ovo smo mi vidjeli od safari parka... Uglavnom, zivi uzas...

Ajde, dosli su i ovi iz drugog busa.. Da bi onda saznali da ovi nemaju pojma gdje je hotel u koji trebamo doc.... Ljudi su laganini dobivali slomove zivaca... Da bi onda zenske izbacile da se to stalno tako desava.. Da oni svaki put odrede drugi hotel, i onda dok smo mi u safari parku, oni se raspitaju za put do hotela...
REKOH KOJI VRAG, pa jel tako tesko uzet kartu??!, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
No ajde dobro, mi smo krenuli, svi u nadi da necemo se dugo vozit... Ajme al smo se prevarili.....

Izgubila su se oba dva busa... Ljudi su se okretali u malim ulicicama, ispred pizzerija, ljudi su u restoranima u cudu gledali sta rade dva busa... Prosli smo jednu ulicicu valjda minimalno 3 puta... Valjda bi i blesavi ljudi vec shvatili da to nije ulica gdje je hotel... Vozili smo se po ulicicama okolo na okolo, vracali se, pa se opet jos malo vracali, pa isli u krug, da ne spominjem kolko prekrsaja su radili.... Uglavnom, zivi uzas.... Ljudi u busu su predlagali da pitaju nekog.. Ali tu dolazi jos bolji dio... NITKO OD VODITELJICA ni vozaca nije znao ni rijec talijanskog.. REKOH KOJA KATASTRROFAAAA.... Sta nebi trebali voditelji znati bar nesto osnova jezika gdje vode ljude, ili ja zivim u zabludi?
Onda smo predlagali da zamole nekog od taksista da vozi ispred nas, pa nek nas tako dopeljaju do hotela.... Ali ne, oni su radije nas vozikali okolo na okolo 2 sata.... Jadna djeca u busu, grozno...

Dolazak pred hotel je izgledao ovako - reakcija ljudi: 'nee, ovo nije hotel, ma ovo je krivo...'
Hotel onako izvana zbuka pada, neki prozori razbijeni.... Rekoh jaooo...
Ajde, unutra je donekle bilo oke, samo da ne spominjem (ne)ljubaznost osoblja.... Ove nase dve voditeljice sprehaju nest na engleskom, ovi njima na talijanskom.. Onak, sto drugo reci doli LOOOOL....
No dobro, smjestili oni nas, (cudo, stigli smo na veceru).... Vecera je bila nekakva tjestenina, pa kasnije dva pomfrija i meso s nekim kaki zutim umakom (ma, ajde, jestivo)........

Onda smo dobili kljuceve za sobe... Ajde, osim pogleda na drvo i susjedni prozor, flekova na pokrivcacu od kreveta, skripavi ormar, hrdjavi tus i skoljka koja kad pustis vodu sve izleti van.... prihvatljivo... Ionako smo samo prespavali....
Ujutro je bilo dizanje u 6:30 dorucak (nekakva bljek salama, razvodnjena kava, sir u onim listicima - umjetni..) Jedino su kroasani bili fini :D
I navecer smo rekli voditeljicama da do jutra prouce kartu da stignemo u Gardaland Smajlitsch
Kad smo kretali ajde, skoro je vozac srusi stop znak, drvo svinuo, ali prezivjeli smo Smajlitsch


Ajde, sad ide dobar dio... Stigli smo bez problema (nemrete vjerovat) u Gardaland..... Dosli, kupili karte.... Guzvetina bila vec pred ulazom (15 do 9, Gardaland se otvara u 9..)

Otvaranje, ono, panika, ljudi zure unutra, guraju se.... LOL...
Ulazak


Mislim, sad sam zastala malo, jer stvarno nemam rijeci... Ulazak i vidjet sve ono je za mene bilo tolko nevjerojatno.... Ono, bajka nad bajkama, sretna ko malo dijete, jednostavno nisam mogla povjerovat kolko je ono bilo vise od ocekivanja.... Predivan suncan dan, muzika koja se cuje okolo, one gradjevine, sve uredjeno... Ajme, san snova... Jednostavno ja ne mogu sad rijecima opisat koji je to osjecaj bio... Euforija na stotu potenciju Smajlitsch

Prva atrakcija na koju smo otisli dragi i ja je bila atlantida... Ono, vozikamo se u brodicu kroz neke kanale s vodom, i penjemo se, i spustamo se, i vristimo, i na kraju smo skroz mokri Smajlitsch U kratko, PREEEZAKON... S obzirom da je bilo vec nekih 30-ak stupnjeva (ako ne i vise) takve atrakcije su bile ekstra popularne, bili smo suhi za minutu Smajlitsch

Okolo smo malo setali, slikali... Gledali ducane.... Ja se divila i skakutala ko dijete u ducanu punom slatkisa Smajlitsch Bili smo u nekom 'letecem tanjuru' koji se dize na 50 metara, pa se vidi cijeli Gardaland s visoka, jos se fino vrti lagano u krug Smajlitsch

Smajlitsch
Eto nas u 'letecem tanjuru' - veliko plavo je Blue Tornado.. Ovaj put se nismo usudili ici na to... Isli smo na nesto slicno, malo manje :D ...


Bili smo na onim nekim 3D atrakcijama... Gusarskom brodu, neka piramida s mumijama.. Gledali smo predstavu s delfinima.. Tad sam prvi put vidjela delfine, i moram rec da je ovo bilo predivno.. Te zivotinje su slatke ovako, ali u zivo je to jos troduplo tako.. Nevjerojatno.. Predivno je bilo :)

Smajlitsch
Eto jedna slikica delfina:)


E onda smo bili na onom vlakicu smrti.. Ajme, al me glava zabolila.. Al ja bi opeeet :D
Onda smo isli jest u nekakav kaubojski restac...
Bilo fino, ali za tu lovu sam mogla tri puta bolje jest u ZG-u.. :D

Onda smo se opet malo setali okolo....
Pa smo isli na predstavu na ledu.. Ilitiga Gardaland on Ice.. Predobra stvar.. Ovi tamo plesu na ledu, vrte se, sve nekako tematski razradjeno.. Ma presuper :)

Smajlitsch
Eto jedna slikica s leda :)


Onda smo zalutali u 'djecji dio' Gardalanda :D Tooooys :D
Tamo smo isli u nekakvu Magic House... A ja birala naravno.. Jao, magic magic, mora da je dobro :D I bilo je dobro... Obrtali su nas naglavacke, toootalno sp0oooooky :D
A tako lijepo nevino uredjeno :D

Onda smo bili na 'slobodnom padu'.. Spuste te sa 40 metara visine u roku 2 sekunde... AJMEEEE... Kako smo odletili u zrak, ZAAAAAKOOOON :D ... To je super za rjesavanje strahova Smajlitsch

Smajlitsch
E ovo bijelo, visoko vam je slobodni pad... Predobro :D


Nakon svega toga smo laganini isli setat okolo, pokupovat svasta sto se dalo :D (i kolko smo love imali).....

Naravno da mora nesto jos bit losije pred kraj.... Voditeljica je ljudima pricala kako secGardaland zatvara u 18h i kako mi trebamo 15 min ranije krenut da bi dosli na bus i da krenemo tocno u 6...... A naravno, Gardaland dela do 1 ujutro.. Jos jednalaz na popisu, nevjerojatno....
Tako da nismo stigli otic na sve atrakcije, stigli smo sve pogledat, ali ne i isprobat....

Inace je bilo sve super... Nismo pretjerano cekali u redovima, valjda smo imali srece, jer su neki pricali da su cekali i po sat, dva na necemu..... Ulaznica nas je kostala 22€ ...... Klopa u restacu 20-ak € .... Slike koje vas uslikaju na atrakcijama od 3,50 - 5,50€ ..... Uzeli smo samo jednu....
Ducani su tako tako skupi..
Ljudi da jedva znaju rijec engleskog..
Glupe su atrakcije bile one u kojima ti neka kreatura prica 5-10 minuta o necemu, i sve na talijanskom sto sam ja ludila.... Ili neke gdje ti govore sta trebas radit, a isto sve na talijanskom..... To je po meni veeeliki minus....

Ali, bilo je fantasticno..
Jedino mjesto gjde ljudi urlaju i vriste, a da se nitko ne obazire na to Smajlitsch ....

Svima preporucam, osim sto sljedeci put mi idemo vlastitim aranzmanom...... I ja bi najradije isla u hotel po vlastitom izboru.. A to je:
GARDALAND HOTEL
Nesto ljepose nisam vidjela.. Hotel izgleda kao dvorac.. Dvorcina.. :D Pre pre pre dobro.. Blizu je Gardalanda, sredjen je fantasticno, osim sto je nocenje minimalno 215€ Smajlitsch ....

Ali jednog dana, doci ce i moj red, pa cu si moc to priustit Smajlitsch ....

Eto, mogla bi jos tonu toga pisati, ali kako sam na poslu, pa me svako malo prekidaju, jednostavno nemrem sve stic.... Ali, zato kazu da slika vrijedi 1000 rijeci, daklem, ja vam ovim linkom upravo pisem 170 000 rijeci Smajlitsch ....

SLIKICEEEEEEEEEEE

SLIKICEEEEEEEEEEE 2


Etogac, tolko od mene, nadam se da vam se dopalo :)

Pa paaaa :)

<< Arhiva >>